7
UstaDerslik Soru-Cevap Yararlı Araçlar
arama ikon
Diller
Türkçe Türkçe

bilgi UstaDerslik
Bu uyari kutusudur.
Tamam
Anasayfa
İletişim
Üyeler


GameMaker Language Ders-17 String-Real Kullanımı
GameMaker Language serimize devam edşyoruz.Bu derste string() ve real() fonksiyonlarını işleyeceğiz.Bu iki komut içeriği...
  cArleone(GAMEMAKER)
Blender Ders-7 Decimate Aracı
Blender Ders-7 Decimate Aracı add modifier kullanım serimize devam ediyoruz Decimate aracının kullanımı...
  davmaneydi(BLENDER)
Illustrator Ders-7 Yol Bulucu
Illustrator Ders-7 Yol Bulucu iki adet şeklimizde bazı işler yapmamızı sağlayan araç. videolu ders anlatımım...
  davmaneydi(Illustrator)
Bootstrap Ders-17 Slider Yapımı - Carousel
Bootstrap derslerimize devam ediyoruz.Bu dersimiz de carousel özelliğini işleyeceğiz.Carousel slider yapmamızı sağlıyor.Her cihaza uygun şekil de plugin kullanmadan sliderlarımızı ekleyebiliyoruz...
  cArleone(BOOTSTRAP)
GameMaker Ders-7 Envanter Sistemi
GameMaker Ders-7 Envanter Sistemi videolu anlatım ...
  davmaneydi(GAMEMAKER)
GameMaker Language Ders-7 Mantıksal Operatörleri
GameMaker Language eğitim serimize devam ediyoruz.Bu dersimizde mantıksal operatörleri işleyeceğiz.Normal de if yapısında bir tane karşılaştırma koşulu yazıyorduk.Bu koşula göre işlem yapıyorduk.Mantıksal operatörler
  cArleone(GAMEMAKER)
Bootstrap Ders-7 Sayfalama - Pagination
Bootstrap serimize kaldığımız yerden devam ediyoruz.Bu derste Pagination özelliğini yani sayfalama,ileri-geri ve önceki-sonraki gibi butonları koymayı işleyeceğiz...
  cArleone(BOOTSTRAP)
Game Maker Ders-7 Alarmın Mantığı
Gamemaker Alarmın Mantığı
  xyztehlike(GAMEMAKER)
HTML5 Svg Ders-7 Metinler - Text
Html5 svg serimize devam ediyoruz.Bu derste text tagını anlatacağım.Text tagı ile svg içine metin bastırabiliriz.Uzatmadan parametrelerine geçeyim...
  cArleone(HTML5)
GameMaker Studio MultiPlayer Dersleri - 7 Veri Almak ve Oyuncu Listesi
Gamemaker studio multiplayer serimize deavm ediyoruz.Bu derste,geçen derste yolladığımız verileri alıp bir online kullanıcılar listesi yapacağız.Kodlara geçelim.
  cArleone(GAMEMAKER)
CSS Ders-27 Before ve After Kullanımı
Css derslerimize kaldığımız yerden devam ediyoruz.Bu derste seçtiğimiz bir objenin arkasına ve önüne bir obje yerleştirmemizi sağlayan before ve afterı anlatacağım.After objenin sonuna Before ise önüne yerleştirir...
  cArleone(CSS)
HTML5 Ders-7 Datalist Kullanımı
Html5 derslerimize devam ediyoruz.Bu derste datalist tagını anlatacağım.Datalist oluşturduğumuz inputlara veritabanı niteliğinde select tagı gibi açılan veriler atar.Örneği incelediğinizde daha iyi anlarsınız...
  cArleone(HTML5)
Jquery Ders-37 resize() Kullanımı
Jquery derslerimize devam ediyoruz.Bu derste resize() methodunu anlatacağım.Resize browser penceresinde değişen boyutları yakalar.Örneğin zoom yaptığımızda yada pencereyi küçültüp,büyültüğümüzde resize bu anı yakalar.Bu yakalamaya göre bizde işlemler yapabiliriz.Genellikle responsive...
  cArleone(JQUERY)
HTML5 Canvas Ders-17 Resim Bilgilerini Alma - getImageData()
HTML5 canvas derslerimize devam ediyoruz.Bu derste [b]getImageData()[/b] fonksiyonunu anlatacağım.GetImageData belirlediğimiz alan içindeki resimlere ait 4 bilgiyi pixele göre alıp bize verir.Bu veriler rgb ye ait olan [renk=!d12c69!] red,green,blue[/renk] verileri.Bunların dışında birde [renk=!d12c69!] alpha[/renk] değerini verir.Örnek...
  cArleone(HTML5)
Jquery Mobil Ders-17 Sayfa Yönlendirme
Jquery mobil derslerimize devam ediyoruz.Bu derste sayfa yönlendirme işlemini anlatacağım.Jquery mobilde sayfa yönlendirme işlemleri ajaxla yapılır.Yani o sayfaya gitmez...
  cArleone(JQUERY)
Jquery Mobil Ders-7 Page - Header - Main - Footer
Jquery mobil derslerimize devam ediyoruz.Bu derste page,header,main ve footerı işleyeceğiz.Bunlar sitemizin temel iskeletini oluşturan öğeler...
  cArleone(JQUERY)
Unity 3D Ders-7 Karakter Ekleme-2
Unity 3D derslerimize devam ediyoruz.Geçen derste karekter ekliyorduk.Burda kaldığımız yerden devam ediyoruz...
  Unity3D(UNİTY3D)
Jquery Ders-27 .delay() Kullanımı
Jquery derslerimize devam ediyoruz.Bu derste .delay() methodunu anlatacağım.Delayın işlevi şu.Bir işlem yaparken belli bir...
  cArleone(JQUERY)
PDO Mysql Ders-7 Arama Yapmak
PDO mysql serimize devam ediyoruz.Bu derste arama işlemini yapacağız.Öncelikle sql yapısına bakalım ...
  cArleone(PDO)
PHP Ders-27 Dosya oluşturma ve silme
PHP serimizin bu dersinde dosya oluşturma ve silmeyi göreceğiz.Öncelikle oluşturmadan başlayalım. ..
  cArleone(PHP)
Jquery Ders-17 .append() ve .prepend() Kullanımı
Jquery de bu derste .append() ve .prepend() methodlarını anlatacağım...
  cArleone(JQUERY)
HTML5 Canvas Ders-7 Sayfaya Resim Eklemek (drawImage)
HTML5 serimize devam ediyoruz.Bu derste tuvalimize resim eklemeyi göreceğiz.Resim eklemeyi drawImage() koduyla yapıyoruz.Şimdi kodlara geçelim.
  cArleone(HTML5)
Jquery Ders-7 .hide() ve .show() Kullanımı
Jquery serimize devam ediyoruz.Bu derste .show() ve .hide()methodlarını kullanımını göreceğiz.Show bir objeyi
  cArleone(JQUERY)
Ogre Kütüphanesi Bölüm-7 Kameralar Işıklar ve Gölgeler-3
Biz Entity’lerimizi tanımlarken hep doğrudan model dosyasının ismini belirttik. Entity tanımının ikinci parametresine hep ogrehead.mesh, ninja.mesh yazarak devam ettik. Bu dosyalar bilgisayarın hangi klasöründe, materiali ne olacak, kaplaması hangi dosyadır hiç ayarlamadık. Çünkü şuana kadar tüm bu model dosyaları için gerekli ayrıntılar tanımlanmıştı. Şuanda ise önceden tanımlanmamış bir model oluşturuyoruz. Bundan...
  OLENVERDGRUP(OGRE)
Ogre Kütüphanesi Bölüm-7 Kameralar Işıklar ve Gölgeler-2
Önceki derste SM nesnesini biz tanımlamamıştık. BaseApplication sınıfında otomatik olarak uygulama sihirbazı tarafından tanımlanmıştı. Aynı şekilde bu dersimimizde de kamera nesnemiz otomatik tanımlanmış durumda. Ama biz kamera fonksiyonunu override edeceğiz. mCamera nesnemiz bizim için önceden uygulama sihirbazı tarafından tanımlanmış olan Kamera sınıfının bir nesnesi. Şimdiyse onu, mSceneMgr’ye, yani SM’imize bağlı bir ...
  OLENVERDGRUP(OGRE)
Ogre Kütüphanesi Bölüm-7 Kameralar Işıklar ve Gölgeler
Bir sahne oluşturduğumuz zaman, bu sahneyi görüntülemek için kameraları kullanırız. Kameralar özel nesnelerdir. Kameralar çoğu zaman SN’ler gibi çalışır. setPosition, pitch, yaw, roll fonksiyonlarına sahiptir ve kamerayı bir SN’ye bağlayabilirsin. Kamera bağlı olduğu anne SN’ye göre işlem yapar. Hareket ettirme ve döndürme işlemlerinin tümü için kamerayı bir SN gibi düşünebilirsin...
  OLENVERDGRUP(OGRE)
CCS C 74HC595 Basitçe Kullanımı
CCS C 74HC595 Basitçe Kullanımı ve Örnek
  aboo67(CCS-C)
CCS C 7 Seg Display Kullanımı
CCS C 7 Seg Display Kullanımı
  aboo67(CCS-C)
HTML Ders-7 Başlıklar (h)
HTML serimize devam ediyoruz.Bu derste başlıklara göz atacaz.Başlıklar ne ondan başlayalım.Sitemizde ki...
  cArleone(HTML)
JavaScript Ders-7 For-While Döngüleri
Javascript serimize devam ediyoruz.Bu derste for-while döngülerine bakacağız.Öncelikle işlevlerinden bahsedelim.Mesela 1-1000 arası sayıları...
  cArleone(JAVASCRİPT)
CSS Ders-17 Derinlik (z-index)
CSS derslerimize devam ediyoruz.Bu derste objelerimize derinlik yani alttamı üstemi olmasını...
  cArleone(CSS)
PHP Ders-17 En Büyük Değer ve En Küçük Değeri Bulma (min - max)
PHP de bu dersimizde en büyük ve en küçük sayıyı bulan max ve min i görecez.Mesela bir arrayımız var bu arraydan...
  cArleone(PHP)
GameMaker HTML5 Ders-7 Objects
Geldik en önemli dersimize.Bu derste objects bölümünü işliyecez.Objects Bölümünde diğer derste yarratığımız font resim müzikleri kullanacağımız...
  cArleone(GAMEMAKER)
PHP Ders-7 Array Dizin Sayısı (Count)
PHP Derslerimize devam ediyoruz.Bu derste count kodunu görecez.Bu kodun işlevinden bahsedelim.Bir arrayda...
  cArleone(PHP)
CSS Ders-7 Dış Boşluk (Margin)
CSS derslerimize devam ediyoruz bu derste margin kodunu görecez.Margin ne ondan başlayalım .Margin dış boşluk anlamına geliyo.Mesela bir...
  cArleone(CSS)

Önerilen Yazarlar
Tüm Hakları Saklıdır. ©Arleone 2013-2014 UstaDerslik






Giriş
Şifremi Unuttum...
Şifre Talep
  Kuralları Kabul Ediyorum.
Kaydol