Sis
UstaDerslik Soru-Cevap Yararlı Araçlar
arama ikon
Diller
Türkçe Türkçe

bilgi UstaDerslik
Bu uyari kutusudur.
Tamam
Anasayfa
İletişim
Üyeler


Bootstrap Ders-18 Grid Sistemi
Bootstrap derslerimize devam ediyoruz.Bu derste bootstrapın en önemli sistemlerinden biri olan gridi işleyeceğiz.Bu sistemi iyi öğrenmek gerekir.Sitemizi grid ızgaralarına göre kodlayıp her cihazda...
  cArleone(BOOTSTRAP)
GameMaker Ders-7 Envanter Sistemi
GameMaker Ders-7 Envanter Sistemi videolu anlatım ...
  davmaneydi(GAMEMAKER)
GameMaker Ders-6 Level Sistemi
GameMaker Ders-6 Level Sistemi videolu anlatım...
  davmaneydi(GAMEMAKER)
Game Maker Ders-9 Market Sistemi
Game Maker Market Sistemi
  xyztehlike(GAMEMAKER)
GameMaker Studio MultiPlayer Dersleri - 11 Obje Sistemi
Gamemaker studio multiplayer oyun derslerimize devam ediyoruz.Bu derste karakteri obje haline getireceğiz.Geçen derslerimizde karakterleri ...
  cArleone(GAMEMAKER)
Game Maker Ders-1 Hareket Sistemi
Game Maker Hareket Kodları
  xyztehlike(GAMEMAKER)
Jquery Mobil Ders-8 Grid Sistemi
Jquery mobil eğitim serimize devam ediyoruz.Bu derste grid yani ızgara sistemini anlatacağım.Grid sistemi bize 2-3-4-5 li olmak üzere yan yana alanlar sağlıyor.Grid sisteminde...
  cArleone(JQUERY)
Unity 3D Ders-11 Silah Ateş Sistemi-2
Unity 3D derslerimize devam ediyoruz.Bu derste geçen kaldığımız yerden devam ediyoruz.Silahımıza ses ve efekt ekliyoruz.
  Unity3D(UNİTY3D)
Unity 3D Ders-10 Silah Ateş Sistemi
Unity 3D derslerimize devam ediyoruz.Bu derste silah ekleyip ateş etme dinamiklerini yapacağız...
  Unity3D(UNİTY3D)
Gamemakerla Market Alışveriş Sistemi Yapımı
Bu dersimizde gamemaker ile nasıl market yaparız onu anlatacağım.Öncelikle bir market tasarımı yapıyoruz.Daha sonra bu ürünlere hepsine...
  cArleone(GAMEMAKER)
Ogre Kütüphanesi Bölüm-8 Terrain - Gökyüzü ve Sis - 6
Her iki sis türü de SM nesnesi üzerinden setFog fonksiyonuyla kurulur. Viewport’umuzun arkaplan rengiyle sisin renginin aynı olması gerektiğini söylemiştik. Bu nedenle...
  OLENVERDGRUP(OGRE)
Ogre Kütüphanesi Bölüm-8 Terrain - Gökyüzü ve Sis - 5
SkyDome kullandığımızda bir kürenin içindeymiş gibi bir hisse kapılırız. Sanki bir yarım küre üstümüze geçirilmiştir. SkyDome’da tıpkı SkyBox’da olduğu gibi kameramızın etrafına bir küp renderlenir. Farkı, SkyDome renderlenirken yüzeyler...
  OLENVERDGRUP(OGRE)
Ogre Kütüphanesi Bölüm-8 Terrain - Gökyüzü ve Sis - 4
Bu fonksiyonunun detaylarına değinmeyeceğiz. bilgiEtiketi nesnemizi her ne kadar Ders3.h dosyasında tanımlamış olsak da BaseApplication’a çalışma düzeninde bilgiEtiketi...
  OLENVERDGRUP(OGRE)
Ogre Kütüphanesi Bölüm-8 Terrain - Gökyüzü ve Sis - 3
Bu fonksiyonda terrain dosyamızın oluşturulup oluşturulmadığını soracağız. Eğer oluşturulmamışsa getTerrainImage fonksiyonuna yönlendirme yaparak terrain resmimizi yükleyeceğiz ve sonra...
  OLENVERDGRUP(OGRE)
Ogre Kütüphanesi Bölüm-8 Terrain - Gökyüzü ve Sis - 2
Şimdi iç içe iki tane for döngüsü yazacağız. Bu for döngüleri x ve y değişkenlerinin değerlerine göre çalışacak. Ve döngü boyunca terrainTanimlama fonksiyonu çağırılacak. Dikkat etmemiz gereken nokta şudur: bu x ve y değerleri koordinat eksenlerini...
  OLENVERDGRUP(OGRE)
Ogre Kütüphanesi Bölüm-8 Terrain - Gökyüzü ve Sis
Terrain, Türkçe karşılığıyla Arazi, oyunumuzdaki dağları, tepeleri, ovaları barındıran 3d model dosyasıdır. Terrain’i diğer model dosyalarından ayıran özelliği, devasa boyutlarda olmasıdır. Ayrıca, örneğin bir evi izlerken kameranın yönünü çevirdiğimizde, ev model görüş alanımızın dışına çıkacağından...
  OLENVERDGRUP(OGRE)
GameMaker ile 8 Yöne Hareket Sistemi
Gamemaker da tıkladığımız yere giderken 8 yöne dönebilen karekterle ilgili bir örnek yaptım...
  cArleone(GAMEMAKER)
CSS Basit Giriş Sistemi Tasarımı
Daha önceden yaptığım basit bir giriş sistemi tasarımını paylaşmak istedim....
  cArleone(CSS)

Önerilen Yazarlar
Tüm Hakları Saklıdır. ©Arleone 2013-2014 UstaDerslik






Giriş
Şifremi Unuttum...
Şifre Talep
  Kuralları Kabul Ediyorum.
Kaydol