Game Maker Ders-13 Düşmanın Ateş Etmesi
UstaDerslik Soru-Cevap Yararlı Araçlar
arama ikon

bilgi UstaDerslik
Bu uyari kutusudur.
Tamam
Anasayfa
İletişim
Üyeler

Game Maker Ders-13 Düşmanın Ateş Etmesi

profil
xyztehlike
BEĞEN(0)
BEĞENME(0)
GÖRÜNTÜLENME(5746)
RAPOR ET
Bu dersimde düşmanın ateş etmesini anlatıcam. İlk olarak düşmanın karaktere sürekli yani hiç durmadan ateş etmemesi için bir alarm yapıcaz. Bunun için düşmanın "CREATE" eventine sure=0 adında bir değişken açıyoruz. Sonra "STEP" eventine sure+=1 yazıyoruz böylece sure değişkenimiz saniyede 30 artıyor. Saniyede 30 olduğuna göre ben de yarım saniyede bir ateş etmesi için sure=15 olarak kullanıcam. Yine "STEP" eventine :
if sure=15 and distance_to_object{obj_karakter}<=70 {instance_create(x,y,obj_dusman_mermi); sure=0;}
yazıyoruz. sonra düşmanın attığı mermi sağlığımızı azaltması için karakterin mermiyle çarpışma eventine :
global.can-=3 // bu değer değişebilir
yazıyoruz. Bu dersimiz bu kadardı eğer daha fazlasını istiyorsanız videoyu izleyin ve kanalıma abone olun :)

VİDEO




Kod
Kalın
Vurgu
Resim
Video
Url
CEVAPLA
Tüm Hakları Saklıdır. ©Arleone 2013-2014 UstaDerslik






Giriş
Şifremi Unuttum...
Şifre Talep
  Kuralları Kabul Ediyorum.
Kaydol