GameMaker Eşya Alma
UstaDerslik Soru-Cevap Yararlı Araçlar
arama ikon
Diller
Türkçe Türkçe

bilgi UstaDerslik
Bu uyari kutusudur.
Tamam

Anasayfa
İletişim
Üyeler

GameMaker Eşya Alma

Paylaş  :
profil
warlok
GÖRÜNTÜLENME(421)
RAPOR ET
hocam şu konuyu çok açık bir şekilde anlatırsanız valla çok iyi olur.
marketten ateşli ok almadan önce ok atsın satın aldıktan sonra ateşli ok atsın birde hocam yay var yay2 satın alınca oyunda yay2 olarak değişsin ama almazsa yay1 objesinde devam etsin. hocam valla bu ikisini öğreneyim yeter mantıkla yapmaya çalıştımda olmuyor beceremiyorum




cArleone
cArleone 3 Yıl Önce Cevaplandı
bir değişken yarat ok tipini sakla
ok="ok";


yay objesin de ok tipine göre mermi yarat.
if(ok=="ok"){ instance_create(ok); }
if(ok=="atesliok"){ instance_create(atesliok); }


satın alma işlemi olduğunda ok değişkenini değiştir.yay satın aldımı da instance_change ile yayı değiştir.
xyztehlike
xyztehlike 3 Yıl Önce Cevaplandı
if yay_turu=1 {
sprite_index=yay1
}
else if yay_turu=2 {
sprite_index=yay2
}
warlok
warlok 3 Yıl Önce Cevaplandı
TEŞEKKÜRLER. TURU nedemek birde şöyle olmamıştı alırsam olsun else almassam yani olmasın



Kod
Kalın
Vurgu
Resim
Video
Url
CEVAPLA
Tüm Hakları Saklıdır. ©Arleone 2013-2014 UstaDerslik






Giriş
Şifremi Unuttum...
Şifre Talep
  Kuralları Kabul Ediyorum.
Kaydol