Gamemaker Bölüm Geçme
UstaDerslik Soru-Cevap Yararlı Araçlar
arama ikon
Diller
Türkçe Türkçe

bilgi UstaDerslik
Bu uyari kutusudur.
Tamam

Anasayfa
İletişim
Üyeler

Gamemaker Bölüm Geçme

Paylaş  :
profil
warlok
GÖRÜNTÜLENME(990)
RAPOR ET
hocam çok denedim beceremedim sizede sordum kodlar tutmadı.
odada kurt ve ayı kalmayınca room_goto(room1) gitsin amaç.
birde hocam bu kodu hangi evente yazmam lazım ve değişkenmi yapmam lazım ayriyetten yoksa karakterin eventine koymam yetermi




cArleone
cArleone 3 Yıl Önce Cevaplandı
step :
if(instance_number(obj_ayi)<=0 and instance_number(obj_kurt)<=0){
room_goto(oda_ismi);
}
warlok
warlok 3 Yıl Önce Cevaplandı
ifsiz yazıyormuşum şimdi oldu çok saolun hocam



Kod
Kalın
Vurgu
Resim
Video
Url
CEVAPLA
Tüm Hakları Saklıdır. ©Arleone 2013-2014 UstaDerslik






Giriş
Şifremi Unuttum...
Şifre Talep
  Kuralları Kabul Ediyorum.
Kaydol