Gamemaker Değişkeni Yuvarlama
UstaDerslik Soru-Cevap Yararlı Araçlar
arama ikon
Diller
Türkçe Türkçe

bilgi UstaDerslik
Bu uyari kutusudur.
Tamam

Anasayfa
İletişim
Üyeler

Gamemaker Değişkeni Yuvarlama

Paylaş  :
profil
çılgın
GÖRÜNTÜLENME(1045)
RAPOR ET
merhaba ; örneğin ben bunu

draw_text(view_xview+1200,view_yview+50,"altın : "+string(global.altın))
draw_set_font(font0)
draw_set_color(c_white)

diye kullandığım text te "global.altın" ın küsratsız olması için nasıl kullanırım yardım edebilirmsiniz




cArleone
cArleone 2 Yıl Önce Cevaplandı
Yuvarlama kodlarını http://ustaderslik.com/konu/GameMaker_Language_Ders-15_Yuvarlama_Komutları burada anlatmıştım zaten.Örnek şu şekilde kullanman gerek :

draw_text(view_xview+1200,view_yview+50,"altın : "+string(round(global.altin)))


Ayrıca değişkende Türkçe karakter kullanamazsın.Yani global.altın değil global.altin yazmalısınız.



Kod
Kalın
Vurgu
Resim
Video
Url
CEVAPLA
Tüm Hakları Saklıdır. ©Arleone 2013-2014 UstaDerslik






Giriş
Şifremi Unuttum...
Şifre Talep
  Kuralları Kabul Ediyorum.
Kaydol