Gamemaker Obje Takip Ettirme Sorunu
davmaneydi
Hocam elma ya tıklayınca kahramanın üstünde oluşsun ve takip etsin yani takılı kalsın
söyle bişi yapcam
if para=50 {
Kahramanın üstünde oluşsun}
else
show_massega 'paran az'
Elmanın sol tıklama eventine bu.
Karakter üzerinde obje oluşturmak için.
instance_create(karakter.x,karakter.y,elma);
takip etmesi için elmanın stepine
x=karakter.x;
y=karakter.y;
hocam yapıyorum ama hareket edince orada kalıyor.
dediklerimi yaptıysan sorun olmamalı.
x=karakter.x;
y=karakter.y;
bunu elmanın stepine yazman gerek.burada elmanın x ve y sini karaktere eşitledik.
neyse hocam bir şeylerle ayarladık az sonra yeni bir konu açacamda bu kod lazım oldu işimi de gördü ben daha değişik bir kodlama sistemi kullanıyorumda konularada klasik kodlama kullanıyorum kafa karıştırıc olmasın diye.
Kod
Kalın
Vurgu
Resim
Video
Url
CEVAPLA