Gamemaker Step Türleri
UstaDerslik Soru-Cevap Yararlı Araçlar
arama ikon
Diller
Türkçe Türkçe

bilgi UstaDerslik
Bu uyari kutusudur.
Tamam

Anasayfa
İletişim
Üyeler

Gamemaker Step Türleri

Paylaş  :
profil
DraixiuS
GÖRÜNTÜLENME(401)
RAPOR ET
Begin , end steplerin amacı ve kullanım yerleri ?




cArleone
cArleone 3 Yıl Önce Cevaplandı
2 sininden stepten farkı yok.gm de eventların öncelik seviyesi vardır.örneğin ilk begin daha sonra normal en son da end step çalışır.Kısaca önceliklere göre istediğini kullanabilirsin.

yoyogameste şu şekilde açıklanmaş öncelikler.
Game start:
Object1 - Create
Object2 - Create
Object1 - Game Start
Object2 - Game Start
Room1 - Create
Object1 - Room Start
Object2 - Room Start
Object1 - Draw
Object2 - Draw

Normal step:
Object1 - Begin Step
Object2 - Begin Step
Object1 - Alarm 0
Object2 - Alarm 0
Object1 - keyboard and mouse
Object2 - keyboard and mouse
Object1 - Keyboard and mouse press
Object2 - Keyboard and mouse press
Object1 - Keyboard and mouse release
Object2 - Keyboard and mouse release
Object1 - Step
Object2 - Step
Object1 - End Of Path
Object2 - End Of Path
Object1 - Outside room
Object2 - Outside room
Object1 - Intersect Boundary
Object2 - Intersect Boundary
Collision events*
Object1 - End Step
Object2 - End Step
Object1 - Draw
Object2 - Draw
Object1 - Animation End**
Object2 - Animation End**

Game end:
Object1 - Room End
Object2 - Room End
Object1 - Game End
Object2 - Game End
warlok
warlok 3 Yıl Önce Cevaplandı
bende merak ediyordum teşekürler hocam



Kod
Kalın
Vurgu
Resim
Video
Url
CEVAPLA
Tüm Hakları Saklıdır. ©Arleone 2013-2014 UstaDerslik






Giriş
Şifremi Unuttum...
Şifre Talep
  Kuralları Kabul Ediyorum.
Kaydol