CryGame.dll üzerinden CryMono Yükleme ve Başlatma
Şimdi, "Bin32" klasöründe CryMono'ya sahibiz. Bunu oyunu başlatma(startup) sırasında yüklememiz gerekecek. Bu "CryGame" projesi üzerinde yapılır.
Başlayalım, Code/Solutions/ içinde bulunan CryEngine ya da CryGame solüsyon dosyasını (.sln) açın.
CryMono Interface Klasörünü Yerleştirme
Oyun başlatma kodunu (game startup) değiştirmeden önce derleyiciye CryMono'nun nerede olduğunu belirtmemiz gerekiyor.
CryGame projesine
Visual Studio'da bulunan
Solution Explorer bölümüne sağ tıklayın ve
Properties'i açın. Aşağıdaki CryGame Property Pages penceresi açılması gerekir.
Şimdi,
C/C++ ardından
General'i seçin. Burası genel derleyici ayarlarını getirecektir. Aşağıdaki ekran görüntüsündeki gibi bir ek klasör eklemek için kullanacağız.
Şimdi yapmamız gereken
Additional Include Directories menüsünde "..\..\CryMono\MonoDll\Headers" ekleyin. Size #include makro içeren, CryMono C++ arayüzlerinin aranırken, derleyici CryMono'nun
Header klasörünü bulmasından bahsettik.
Açılışta CryMono'yu Başlatmak
CryGame projesi içinde ki
GameStartup.h açın ve class bildiriminden hemen sonra aşağıda kini ekleyin.
static HMODULE m_cryMonoDll;