CryENGINE Programlama / Unite 1 - Ders 3
Geri Dön

CryENGINE Programlama / Unite 1 - Ders 3

Anasayfa

CryGame.dll üzerinden CryMono Yükleme ve Başlatma



Şimdi, "Bin32" klasöründe CryMono'ya sahibiz. Bunu oyunu başlatma(startup) sırasında yüklememiz gerekecek. Bu "CryGame" projesi üzerinde yapılır.

Başlayalım, Code/Solutions/ içinde bulunan CryEngine ya da CryGame solüsyon dosyasını (.sln) açın.

CryMono Interface Klasörünü Yerleştirme



Oyun başlatma kodunu (game startup) değiştirmeden önce derleyiciye CryMono'nun nerede olduğunu belirtmemiz gerekiyor.

CryGame projesine Visual Studio'da bulunan Solution Explorer bölümüne sağ tıklayın ve Properties'i açın. Aşağıdaki CryGame Property Pages penceresi açılması gerekir.

http://ustaderslik.com/resim/ders/KlkBMr.jpg

Şimdi, C/C++ ardından General'i seçin. Burası genel derleyici ayarlarını getirecektir. Aşağıdaki ekran görüntüsündeki gibi bir ek klasör eklemek için kullanacağız.

http://ustaderslik.com/resim/ders/xYv3nk.jpg

Şimdi yapmamız gereken Additional Include Directories menüsünde "..\..\CryMono\MonoDll\Headers" ekleyin. Size #include makro içeren, CryMono C++ arayüzlerinin aranırken, derleyici CryMono'nun Header klasörünü bulmasından bahsettik.

Açılışta CryMono'yu Başlatmak



CryGame projesi içinde ki GameStartup.h açın ve class bildiriminden hemen sonra aşağıda kini ekleyin.

static HMODULE m_cryMonoDll;



Anasayfa

Tüm Hakları Saklıdır. ©Arleone 2013-UstaDerslik